Originální dětské čelenky a sponky
Vrácení a reklamace
Reklamační řád e-shopu celenky-sponky.cz
Postup pro reklamaci zboží
Pokud jste obdrželi zboží, které je vadné nebo neodpovídá vašim očekáváním, můžete ho u nás reklamovat. Postupujte prosím podle následujících pokynů:
1. Kontaktujte nás e-mailem
Napište nám e-mail s podrobnostmi o vadě na adresu:
E-mail: halikova.katerina@centrum.cz
Uveďte následující informace:
- Číslo objednávky
- Popis závady nebo důvod reklamace
- Případně přiložte fotografie, pokud se jedná o vizuální vadu.
2. Odeslání reklamovaného zboží
Po obdržení e-mailu vás budeme informovat o dalším postupu. Reklamované zboží nám prosím zašlete na následující adresu:
Kateřina Halíková
Štěpnická 1140
Uherské Hradiště
686 06
Ujistěte se, že zboží je zabaleno tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující.
3. Potvrzení o přijetí reklamace
Jakmile obdržíme zboží, zašleme vám potvrzení o přijetí reklamace na váš e-mail. Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace.
4. Vyřízení reklamace
V případě uznané reklamace vám bude nabídnuto jedno z následujících řešení:
- Oprava zboží
- Výměna za nové zboží
- Vrácení peněz na váš bankovní účet.
Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu halikova.katerina@centrum.cz nebo na telefonním čísle +420 775 573 930.