Originální dětské čelenky a sponky

Vrácení a reklamace

Reklamační řád e-shopu celenky-sponky.cz

Postup pro reklamaci zboží
Pokud jste obdrželi zboží, které je vadné nebo neodpovídá vašim očekáváním, můžete ho u nás reklamovat. Postupujte prosím podle následujících pokynů:

1. Kontaktujte nás e-mailem
Napište nám e-mail s podrobnostmi o vadě na adresu:
E-mail: halikova.katerina@centrum.cz

Uveďte následující informace:

  • Číslo objednávky
  • Popis závady nebo důvod reklamace
  • Případně přiložte fotografie, pokud se jedná o vizuální vadu.

2. Odeslání reklamovaného zboží
Po obdržení e-mailu vás budeme informovat o dalším postupu. Reklamované zboží nám prosím zašlete na následující adresu:

Kateřina Halíková
Štěpnická 1140
Uherské Hradiště
686 06

Ujistěte se, že zboží je zabaleno tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Náklady na zaslání reklamovaného zboží hradí kupující.

3. Potvrzení o přijetí reklamace
Jakmile obdržíme zboží, zašleme vám potvrzení o přijetí reklamace na váš e-mail. Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamace.

4. Vyřízení reklamace
V případě uznané reklamace vám bude nabídnuto jedno z následujících řešení:

  • Oprava zboží
  • Výměna za nové zboží
  • Vrácení peněz na váš bankovní účet.

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu halikova.katerina@centrum.cz nebo na telefonním čísle +420 775 573 930.